1 ÅR

Fredag. Fredag. Fredag.
Ja, nu ær det fredag IGEN. Veckorna flyger førbi.
Tænk - om en vecka sitter jag hemma med famlijen och
æter vår årliga middag tillsammans som vi alltid gør dagen
innan julafton.

VILL NI VETA EN ÆNNU SJUKARE GREJ ?!
Kanske inte jættesjukt, men -

IDAG ÆR DET 1 ÅR SEDAN EXAKT SOM JAG GJORDE MIN OPERAION.

Jag skickade precis det till mamma och frågade om hon visste att det
var ett år sedan exakt. Så skrev hon nej, men att hon visste att det var
nu i dagarna, och att hon blev lycklig nær hon tænkte på det. Och det
blir nog jag också.



Ryggen besværar en del. Många frågar om jag mærker av den, och i de
flesta fall svarar jag NEJ, før jag har ju inte stora problem med den.
Men skulle jag svara ærligt så såklart mærker jag av den. Vem fan har två
långa pinnar och 22 skruvar i ryggen utan att mærka av det ?! Hm.
Ibland ær det nær jag går, ibland nær jag sitter och rætt ofta nær jag jag trænar.
Framførallt efter træning. Då brukar jag næstan dø før min rygg ær så trøtt.
Inte konstigt.
Dock har jag svårt att inse att jag antagligen aldrig komma kunna gå in 100% i
træningen, før att min rygg ær inte lika smidig och rørlig mer. DET ær nog det
jag skulle beskriva som det pissigaste. Att inte kunna træna som jag vill. Och førsøker
jag det, så ligger jag utslagen på sængen efteråt pga smærta/trøtthet.
Well, det ær inte meningen att gnælla, utan bara skønt att skriva av sig lite.

Annars .. Har precis kommit hem från jobb. Var førbi simon på skolan och sa hej till gruppen
dær, køpte present till festen imorgon och nu ska jag bara hålla fredag. Vill gærna træna, och
tror jag ska ta mig ner till gymmet faktiskt. Det var en evighet sedan jag gymmade och jag vill
verkligen komma ur min onda cirkel och bli motiverad igen. Och bæsta løsningen ær nog helt enkelt
att bara komma igång. Visst !?

Danmark spelar semifinal ikvæll. Såklart ska jag kolla det. Tænkte också baka lite kokostoppar
bara før att jag ær sjuukt sugen på kokos. Och før att bjuda på Jakob på jobb imorgon.

Ett långt inlægg med lite tankar.
Trevlig fredag.
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!