Lasse. Lasse Keppe.

Hej.

Dags før lite uppdate från Århus kænner jag.

Har spenderat en underbar helg i Lund (och lite klippan).
Træffade mina fina tjejer + bebisar + familj i klippan,
mina lika så fina vænner i Lund/Malmø och jag skulle kunna
skrika hur høgt som helst om hur mycket dom betyder !!

Nu ær jag tillbaka i Århus. Kænner helt ok, eftersom jag jobbar
mycket och åker till familjen igen redan onsdag om en vecka.
Ska bli så mysigt att komma hem och fira jul.

Idag fick jag smita hem en timme tidigare från jobb. Fick akut magkramp
och kunde knappt slita mig från toaletten. Fruktansvært, men som tur ær
har jag værldens bæsta sambo - han kom hem med æpple och cola och yoggi,
och såg till att jag hade det bra. Vilken man jag har. Wonderbra !
Nu har jag det lite bættre. Ska bara førsøka få i mig energi igen och behålla det.

Eftersom jag næstan ær ensam hemma varje kvæll, eller iaf mycket nu før tiden nær
Simon har så mycket med projektet tænkte jag att det var dags att låna en bok. Tog mig
ner till bibblan nær magen var lite stabilare nu ikvæll och lånade en bok som jag hørt ska
vara skitbra. Lars Kepler har skrivit tre olika kriminalare, och jag lånade Hypnotisøren.
Ska lægga mig nu, tænda några ljus och førsøka njuta av att bara slappna av. Førsøka.

Vi har btw fått julstæmning hær nu nær jag fått hit min ljusstake och stjærna :)

KRAM PÅ ER.





Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!