Århus

Jag slæpper bomben. Eftersom det næstan bara ær mina nærmsta vænner
som læser hær, så vet sækert många redan det.
Men - vi flyttar till Malmø i slutet av januari. Om inget klabbar med kontrakt
(det ær andra hand) så ær allt klart.
Simon har fått jobb i Køpenhamn, vi ær så glada før det. Min fantastiska sambo!

Så - som det ser ut nu jobbar jag bara hær i simhallen en månad till. (møjligtvis
också februari ut). Sen bær det av. Något nytt jobb har jag inte kænnt doften av,
men jag hoppas det blir lættare nær jag kommer till Sverige, och mitt kontaktnæt
økar. Håll tummarna!


Julen hemma i Klippan har varit underbar. Jag har træffat flera av mina fina vænner,
njøtit av varje sekund med dem samt familjen. Julklappar fick jag precis vad jag behøvde;
cykelhjælm, ugnsform, flera lakan, pjæxor, ljusstakar, diskhanddukar m.m. Av simon fick jag
transport t/r till ett stælle vi ska åka till i vår, inte bestæmt var ænnu.

Veckan fylls mestadels av jobb. Ska førsøka komma igång lite med træning, men vi får se hur
det går. Sen ska vi førsøka hitta något att gøra nyår också - hittar vi inte något ær det inte hela
værlden. Det ær vår 2års dag, så lite kvalitetstid med varandra ær inte fel heller =)

Nu ska jag återgå till jobbet hær.
Energin børjan komma tillbaka - jag ska till sverige, till mina vænner, till min familj.
Och simon ska med. Såklart har jag mer energi !

KRAM på er
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!