nisse 1 & 2

Efter sista inlægget gick jag och la mig. Sov 45 min, gick upp men insåg
att jag var så trøtt och behøvde sova lite till. Sov trots allt bara ca 3 timmar
natten till idag. Inte så konstigt alltså.
Jag tog mig iaf upp efter 1,5 h och slængde på mig træningsklæderna och drog
øver till gymmet. Tacka gudarna før att det tar 2 min att gå dit, annars skulle
det nog inte blivit av.

Gymmet jag trænar på ligger i en byggnad som heter Scandinavian Center Århus,
ligger mest olika føretag dær, något hotell och så vidare. Men gud vad fint dær ær
nu till jul. Det ær supermysigt att komma in dær, fullt med ljus och stjærnor :D


hær ær en bild innuti byggnaden, dock inte med julbelysning.

Skønt var det att træna iaf ! 30 min på løpband och lite lætt styrka
efter det. Kænner hur dålig for jag ær i, och ska banne mig børja från
grunden nu. Ingen rå-træning. Utan bygga från grunden och slutligen bli
i riktigt bra fysisk form. Bra Rebecka, bra.

Kokostopparna blev bra, lite før kladdiga kanske. Danmark førlorade
semifinalen och røgle førlorade sin match. Katten också. Blir inte mycket
mer som hænder denna kvæll. Slænger mig i sængen och læser vidare i
min bok.

Kram på er.

Ni ska få se nissarna jag och Simon fått i adventsgave av simons mamma.
Dom ær før søta, perfekt før mig som ælskar små nissar.


Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!