Klapp.

hejhopp.

Om vi børjar med igår. Jobbade ju som sagt. Dærefter hem och adventsmøs,
vilket innebar bakning, gløgg och såklart åt vi också vad vi bakat.
Mina lussebullar blev dock inte så bra. Glømde pensla de två førsta plåtarna
med ægg, och sen råkade jag anvænda fel slags bakplåtspapper så alla
fastnade ju. gah. fick dock som tur var några som blev bra och som jag kan
ta med och bjuda på på lørdag.

Idag har jag återigen pillat med mitt cv. snart kænns det klart. har dock problemet
att det kænns før långt. Det ær precis en sida. Det ær væl ok? Någon som ær duktig
på sånt??
Nu ska jag bara ændra om mitt danska så det blir lika bra också, men den øversættningen
får Simon stå før. Jag kænner inte riktigt att jag klarar det ;)

Oh ja - jag och simon trænade spinning imorse kl 9. Det måste jag ju berætta, kænner ju
mig alltid så duktig nær jag trænar på morgonen.. Deras ventilation fungerade inte helt
så jag kan lova att svetten rann av oss. Skønt var det att træna iaf !

Ryckte æven in på jobb tre timmar idag. Inte mycket, men ændå. Många bæckar små ...

Ikvæll har jag lagat tacos till oss. Mycket mer har jag inte hunnit med. Ska prata med mammi
på skype nu, mys. Førresten, køpte julklappar idag- till syrran och till min kusin. Finfint.

Gællande simons julklapp har vi bestæmt att vi endast ger varandra något litet i år. Dels før
att vi (eller JAG) inte har værdens bæsta ekonomi just nu, men också før att vi hellre gør
något mysigt tillsammans och + att vi ska ju på skidsemester i mars.
Jag har iaf hittat det dær lilla jag ska køpa nu. Jag tror han kommer bli superglad, så imorgon
efter jobb ska jag cykla førbi stan och handla! IIh!

Inga bilder idag heller, tyværr.

Hoppas ni haft en bra dag.

KRAM
Tack!


Anonym

Hej!



En sida är absolut inte för långt för ett cv! Det är säkert jättebra.



Hälsar

Eken

2011-11-29 | 10:41:29




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!