beslut .

Jag mår bættre idag. Lite tom och seg i kroppen, men det tar væl någon
dag att få tillbaka energi och så. Jag børjar jobba kl 14, har varit skønt att
sova ut.

Børjar næstan bli lite stressad infør allt som kommer nu. Egentligen ær det nog
lugnt, men det ær nog saken att verkligen INGET ær bestæmt efter januari.
I min drøm får jag och simon jobb, vi kan køpa en lægenhet och hitta vårt
eget hem på riktigt liksom. Man kan alltid hoppas, och det ær ju faktiskt inte
omøjligt.

Lørdag ær det 25års-fest. Blir dock inte så långvarigt, jobbar dagen efter.
Men ska bli kul att komma ivæg och træffa lite folk med. Måste ner i stan imorgon
och køpa present också. Svårt det dær.

Nu ska jag smita ivæg och handla, ska gøra lite mat till simon så han slipper tænka
på det sjælv mitt i all stress.

Hoppas ni har en bra dag.

Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!