TACK PAPPA

Jag har massor att tacka mina førældrar før. Så ær det væl med alla barn.
Men något jag vill tacka pappa extra mycket før ær att han, sedan jag var
6 år gammal, har tagit med mig på hockeymatcher - Røgle såklart.

Tjejer och intresset før hockey ær såklart større æn det varit førr.
MEN - jag har faktiskt aldrig sjælv træffat någon med samma stora intresse
som jag har. De år jag bodde hemma hos mina førældrar var det inte många
matcher jag missade per sæsong. Och hela familjen har alltid varit vældigt
intresserade.

Derbyna mot malmø ær såklart något av det roligaste, och dærfør ær det nu extra
roligt att jag ska på just detta derby den 30 januari i malmø. En himla tur hade jag
också att jag precis har flyttat tillbaka dær ! :)
Vi ær ett gæng som ska gå på matchen och jag kan knappt vænta. Har suttit och kollat gamla
klipp på youtube nu från hockeymatcher. Jag blir helt varm i kroppen och sitter med ett stort
leende. Att komma in i en hockeyarena, (speciellt røgles- det sæger alla personer) och kænna
stæmningen, det ær bara helt fantastiskt.

Ni ska få se detta klipp från nær røgle gick upp i elitserien før ett par år sedan:



Helt enkelt - hockey ær fantastiskt. SÅ - TACK PAPPA!

Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!