Sweet home

Underbart. Precis så känns det att komma hem till mamma & pappa.
Det är hemma, på riktigt. Speciellt nu i jul. Alla tomtar är uppe, min mamma
är fullständigt galen i tomtar. Det är så mysigt i hela huset och jag blir
bara så lugn i hela kroppen och kan släppa allt vad stress heter. Underbart.

Idag har jag varit på vattengympa med syrran + kusiner. Kl 06.15 imorse.
Tidigt men shit vad bra träning. Efter passet åt vi frukost i simhallen.
Verkligen supermysig simhall klippan har nu. Beröm i tusen alltså !
Körde förbi mormor en sväng, som vanligt skönt att säga hej till henne.
Hon har precis fått en ny undulat, NICKE heter denna. Söta mormor.
Resten av dagen har spenderats med min underbara fantastiska och älskade
vän emelie. Jag är så tacksam för dig emlan, så tacksam !
Vi har bakat, pratat i massor och haft skitskoj :)
Ikväll har jag rensat bland alla mina kartonger här hemma. 4 bananlådor
tömdes och nu har jag bara (!?) 10 kvar. Mamma är lite mer glad iaf :) hihi.
Vi har druckit glögg och ätit cheescake.
Imorgon ska jag till Örkelljunga för att träffa min fina vän Anna.
Evigheter sedan och därför väldigt skönt att ses igen.
Ska också till Helsingborg för att träffa en annan kompis, Niclas.
Puha, det kommer bli en stressig dag detta.
Well, det är skitjobbigt att ligga ner och skriva. SKa övergå till min bok nu.
Hoppas ni har fått lika mkt julstämning som mig, och att ni njuter och tänker
på allt bra ni har.
KRAM
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!