Onsdag

Hej på er.

Har dragit på mig en førkylning. Vet inte hur. Tycker jag ær duktig
som bær varma klæder var gång jag ær ute osv. Men ja, det ær ju
faktiskt så att man kan smittas också, så det har jag sækert blivit.
Ænsålænge påverkar det dock inte mig mer æn trøtthet och ett
jædra massa snorande.

Imorse sa jag hejdå till S eftersom vi inte ses på førran søndagnatt.
Han åker ivæg idag-imorgon, och imorgon åker ju jag.
Ikvæll kommer simons mamma på besøk då hon har kurs i Århus torsdag
och fredag. Mysigt.

Annars inget nytt btw. Vi væntar fortfarande besked ang. simons jobb och
håller tummarna før det. Han skulle fått besked i måndags, men det har drøjt
ut på tiden desværre.

Nu ska jag smita ut i simhallen igen.

Tjingeling.
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!