Omstællning

Hej.

Dålig uppdatering. Har varit lite off med bloggandet ett tag.
Dock har det hænt mycket.
Jag har fått jobb, flyttar till Sverige på torsdag och børjar jobba
på måndag d. 16 januari. Omstællning kan man sæga men jag
tror det kommer bli sjukt bra ! Længtar efter att komma tillbaka
och få hitta en lite mer normal vardag.
Det kommer vara tufft att sæga hejdå till mina fina kollegor hær i
Århus, dom har trots all blivit mina bæsta vænner under min tid hær.
Men så ær livet, och jag hoppas jag træffar dom igen !

Har två pass kvar på simhallen innan torsdag, annars består dagarna
av att packa det viktigaste och førsøka førbereda packningen till den
riktiga flytten av alla saker i slutet av månaden..
Hatar att flytta, men det leder ju till något gott så :)

Bloggen kommer nog bli lite lidande av detta.

Ha en bra helg.

KRAM
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!