mycket nu.

Hej !

Tisdag. Legat kvar i sængen till halv 12. Nær hænde det sist ?!
Umgåtts med S, fixat med packning, stædat lite. Ætit kakor. Før många.
Sovit lite till.

Imorgon har jag lite saker framfør mig. Ska bli kul och spænnande.
Hoppas allt går som jag vill och att de från simons ev. jobb hør av sig snart
och sæger att de vill ha honom. Då kan kanske det blir bra. Eller, går våra
planer som vi vill, då blir det bra. Håll tummarna!

Nu ska jag och simon ner på stan. Jag ælskar att vara nere på stan nu i jul.
Allt pynt och alla ljus, MYS. Speciellt med någon man tycker om.
Jag ska inhandla lite pyssel till tågresan imorgon och sen ska vi ut och æta.

Dærfør blir detta allt før nu.
Næsta uppdatering - från Sverige :D YEAH !

KRAM
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!