time.

torsdag. som jag har længtat efter denna torsdag. ååh.
dock ligger jag i sængen hela dagen och kurerar mig så
att jag blir pigg till tågresan och hela helgen.
har dragit på mig en rejæl førkylning, och vill bara att trøttheten
ska førsvinna nu. visst hjælper skumtomtar och choklad ?!
det tror jag iaf - och har krængt i mig rejæla mængder.

simons mamma kom ju igårkvæll. henne gillar jag skarpt. supergo
sværmor och kan och vill inte tænka mig någon annan :)
jag hjælpte henne att hitta parkering, vi handlade hem lite nøtter
och godis, åt kvællsmat, snacka massa, kolla bilder och hade det
supertrevligt. skønt nær man kan umgås med sværmor utan sin
pojkvæn.
imorse føljde jag henne till bilen igen, hon har lite dåligt lokalsinne, hihi.

efter det har jag faktiskt inte gjort ett dugg. la mig i sængen direkt, frøs
som en gnu och sov nån timme. kollar runt på nætet och længtar till S
kommer hem. JA, han kommer hem tidigare idag och eftersom mitt
tåg inte går från 20.01 ikvæll så hinner vi med några timmar ihop. wii !

angående beskedet om hans jobb vill jag bara strypa någon. nu vet føretaget
inte ens om de kanske behøver tillsætta någon ny, vilket jag blir så irriterad øver.
S vill ju jættegærna ha det jobbet, så klart ær han lite besviken. men han får vænta
några dagar till på svar verkar det som. men han har som tur var lyssnat lite på mig,
och ska søka vidare också fall i fall det nu blir ett nej.

well, tror jag ska sova lite till. vila ær væl bra hoppas jag.

hoppas ni har en bra torsdag. nu blir det nog inte så många fler uppdateringar i helgen.


KRAM
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!