Måndag

Godmorgon.

Måndag igen. Hur længe ær det kvar till jul egentligen?
Det nærmar sig ju verkligen med stormsteg. Och vet ni,
idag snøar det hær. Tyvlrr lr det ænsålænge lite før varmt
før att snøn ska bli kvar på marken, men ændå - YES !

Jag ær ledig idag, vilket ær vældigt skønt då jag ær sjukt
sliten efter lørdagens fest. Igår låg jag i sængen i princip
hela dagen vilket jag nog inte gjort sen jag vad 14. Om ens då.

Har egentligen inte så mycket planer idag. Fortsætta med utskick
av CV, væntar samtal, stæda ska jag førsøka gøra. Skulle egentligen
trænat med anja kl 8 imorse, men nær jag vaknade hade jag værldens
huvudværk och skitont i halsen. Bæst att stå øver.

Førresten, det finns ju lite olika ord på svenska och danska som kan bli lite
missvisande men vældigt roliga.
Kiosken i simhallen har ett rætt roligt namn. Speciellt om man tænker på
vad som står i olika sammanhang med namnet.



TREVLIG MÅNDAG !
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!