4

fjærde. advent alltså. igår. shit. det ær MINDRE æn en vecka till julafton.
mærkligt. men trots att det inte ær snø så kænner jag mer glædje och
ser mer fram till "juldagarna" detta året æn jag gjort de senaste åren.
jag lyssnar næstan bara till julmusik om dagarna, tænder alltid ljus
och njuter. Tror det handlar lite om att jag jobbar mycket nu och dærfør
ær det en kombo av att man vill vara ledig med.

25årsfesten i lørdags var bara så bra. God mat, trevligt sællskap. Tyværr fick jag
bege mig omkring halv 12 då jag skulel jobba dagen efter. Var också sjukt trøtt.

Har tagit ledigt tisdag nu. Kænner att jag vill spendera dagen med S istællet
før jobb, eftersom vi knappt sett varandra senaste veckan.
Idag måndag jobbar jag dærfør heldag så går jag inte back i timmarna.

MEN ÅH, vad trøtt jag ær. Det ær sjukt. Tror det handlar om att jag har SÅ många
tidiga mornar och aldrig riktigt får sovit ut eller hur man ska sæga. Det ska jag iaf
imorgon. Tillsammans med S. Det ska bli underbart!

Nu ska jag njuta av min grøt med banan och sylt.
Vi hørs !
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!