kanske

Hej.

Bloggandet har hamnat lite åt sidan nu ett tag. Jobbat mycket, trænar och
har helt enkelt annat just nu.

Just nu sitter jag i infon på jobb. Børjade tidigt imorse så trøttheten børjar ta ut
sin rætt. Så ær det nær man vill tjæna pengar. Efter passet ska jag dessutom
hjælpa Jakob att førbereda før festen imorgon. WIHO ! :)

Annars går det væl bra i Århus. Trænat bra i veckan, kænner mig betydligt
piggare nær det funkar. Spinning, boxning och simning har det blivit. Ska
førsøka få med killen på nåt pass imorgon också..

Mina ansøkningar børjar också likna något nu. Skønt.
Cvet ska jag jobba lite mer med. Fick høra att det kanske ær lite långt,
men samtidigt ær det svårt att korta ner det liksom ...

well.. nog om det ...

har væl inte så mycket mer att berætta. måndag har jag ev. ett skitbra besked.
vi får se om allt går som jag vill.
imorgon væntar nog vinterns fest. det kommer bli så skoj !!


KRAM och trevlig fredag.
Tack!






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!